Kantoor schoonmaak

Ben je op zoek naar een betrouwbaar, professioneel schoonmaakbedrijf voor de schoonmaak van je kantoren, showroom, winkel, horecazaak, ...? Dan moet je bij Comfort Cleaning zijn! Wij bieden op eenmalige of periodieke basis een brede waaier schoonmaakdiensten aan.

Vraag je offerte op maat aan of contacteer ons bij verdere vragen.

Ben je op zoek naar een job in de kantoorschoonmaak? Bekijk hier onze openstaande vacatures kantoorschoonmaak.

Wat houdt de schoonmaak van kantoren in?

Elk bedrijf heeft zijn eigen behoeften voor de schoonmaak van hun kantoren, sanitair of refter. Toch zijn er enkele standaard taken binnen kantoorschoonmaak:

  • Droog en/of nat afstoffen van kantoormeubelen en apparaten (telefoon, computerklavier, ...).
  • Droog en/of nat schoonmaken van vloeren.
  • Leegmaken van vuilnisbakken.
  • Onderhoud van het sanitair.

Daarnaast kunnen onze kantoor schoonmakers ook zorgen voor:

  • Inladen en uitladen van de afwasmachine.
  • Afval beheer.
  • Aanvullen van de koffie- en soep automaat.
  • Inladen en uitladen van de wasmachine en droogkast.
  • Planten water geven.
  • Vergaderzalen voorzien van dranken en verse glazen
  • Sorteren van leeggoed.

Kortom, het creëren van een nette werkplaats rondom rond de medewerkers. Comfort Cleaning biedt een vakkundige reiniging aan, met zowel aandacht voor de hygiëne als het schoonmaakresultaat.

Wens je extra diensten op te nemen zoals ramen wassen van je kantoor, je kantoor schoonmaken in de avonduren, ...? Dat is steeds mogelijk!

Wil je je bedrijfsgebouwen een boost en nieuwe uitstraling geven met een gevelreiniging, dakreiniging of de schoonmaak bij oplevering van een nieuw aangekocht pand? Ook helemaal mogelijk!

Wil je de opties voor je bedrijf te bespreken? Neem contact op!

Daarom kies je voor Comfort Cleaning:

  • De planning van de kantoorschoonmaak wordt vooraf in onderling overleg met je bedrijf besproken.
  • Wij streven naar een vaste planning waarbij de schoonmaak van de kantoren doorgaat op een vaste dag, een vast tijdstip en een vast medewerkers duo.
  • Comfort Cleaning biedt zijn medewerkers de nodige opleidingen om zo de kwaliteit en de veiligheid tijdens het werk te garanderen.
  • De klant kan digitaal in zijn klantenportaal de eigen planning consulteren en opmerkingen doorgeven – tevens kan verlofperiode – inhaalbeurt hier worden ingegeven.
  • Comfort Cleaning werkt met eigen professionele schoonmaakproducten en -materiaal die de medewerkers telkens terug meenemen. Zo blijft er niets in de weg staan in je bedrijf.
  • Werkbonnen worden digitaal verstuurd na iedere gepresteerde beurt. Zo kan je als klant steeds een eindcontrole uitvoeren op de gepresteerde tijd.
  • De sterkte van Comfort Cleaning is dat wij steeds vervanging kunnen bieden wanneer je schoonmaakbeurt op een feest- of brugdag valt.
  • Comfort Cleaning blijft werkzaam tussen Kerst- en Nieuwjaar, alsook tijdens het zomerverlof.
  • Wij bieden steeds vervanging bij afwezigheid van een personeelslid in onderling overleg met je bedrijf.

Conclusie: clean companies build happy workplaces.

Heb je vragen of wil je een afspraak inplannen om de opties voor je bedrijf te bespreken? Neem contact op!

Onderstaande tevreden klanten gingen je voor:

Kantoor schoonmaak bij Vertimac - Waregem

Schoonmaak van kantoren, showroom en periodiek ramen wassen bij Aqualex – Deerlijk

Kantoor schoonmaak en periodiek ramen wassen bij Callens – Waregem


Kantoor schoonmaak en opleveringsschoonmaak werven van Eribo – Waregem

Schoonmaak kantoren en showroom bij Citroën De Blauwe Vogel – Eke

Kantoor schoonmaak bij Fixatti – Nazareth

Schoonmaak van de winkels van GIKS – Waregem

Schoonmaak kantoren en showroom bij Kartonnage Lefevere Beel – Wielsbeke


Terug naar boven